Winterslaap

GemeentezandvoortHet werd wel eens tijd om afscheid te nemen Andre Hazes op mijn weblog. Uiteraard heb ik niet geslapen de afgelopen weken. Ik was het gezeur over mijn weblog gewoon eventjes beu. Er zijn namelijk genoeg mensen die mijn weblog als gevaar beschouwen. Tsja…

Na de veegbelasting, de busbaan en Congo was de sfeer in de coalitie niet echt bepaald om over naar huis te schrijven. Ik heb mijn weblog activiteiten daarom een periode gestaakt. Het heeft wellicht een beetje kunnen bijdragen aan de gemoederen, maar wel heb ik kunnen constateren dat het een poppenkast blijft.

De ouderenpartij grijpt alles aan om zich zelf beter op de kaart te zetten, en het college laat zich weer verleiden om te reageren. Het niveau is weer hoog! En de eenheid?

Gelukkig is er ook nog iets positiefs te vertellen: de strandpaviljoens staan al bijna, en afgelopen vrijdag was het eerste strandfeestje bij Mango’s. Zaterdag zijn het Wapen en Club Jade open gegaan. Zeker de opening van Jade was een verademing, dat Zandvoort weer de beschikking heeft over een echte dance club. Goede muziek, leuke inrichting… en leuk dat ook mijn vriend de burgemeester een ‘dansje’ kwam doen.

Een Reactie op “Winterslaap

  1. Tja Jerry zodra je je kop boven het maaiveld steekt ben je de klos. Zo werkt dat in Zandvoort. Maar gelukkig ben jij niet ingedut. Nu de andere politieke webloggers nog!! Sommige moeten ‘volgens mij’ wakker gekust worden! Hg Nel

Geef een reactie

