Oog en oor

Circuit runHet is eigenlijk nooit lastig om een onderwerp aan te snijden voor mijn blog. Er gebeurt namelijk genoeg in Zandvoort om over te schrijven. Eigenlijk teveel, vaak kan ik dan niet kiezen, of heb ik simpelweg te weinig tijd om een goed verhaal te schrijven.

Deze keer was het niet zo moeilijk! In Oog en oor, een vaste rubriek in de Zandvoortse Courant, kreeg ik een compliment. De meest up-to-datete blog van raadsleden in Zandvoort is van Jerry.

Ik doe het met veel plezier, ook in het zomerreces. Een rustige periode, maar ondertussen gebeurt er genoeg. De laatste ontwikkelingen, en een rondje langs de partijen:

GroenLinks maakt zich druk over een reclame van een wasmiddelenproducent.

SP wil weten wat er aan de hand is bij de Golf, maar blijkt achteraf alles al te weten.

OPZ wil de uitbater van ’t Wapen van Zandvoort worden.

CDA neemt foto’s van lege straten in Zandvoort Zuid.

PvdA corrigeert de SP met liefde.

GBZ blijft wakker.

VVD is trots op Zandvoort!

Een Reactie op “Oog en oor

  1. Kan je aangeven hoe trots de VVD dan wel is op Zandvoort? Daarover kan ik niets vinden op jouw site en die van de VVD. Is de VVD trots op de ontwikkelingen mbt de Midden Boulevard? Trots op het nieuwe zogenaamde proef parkeerbeleid(hartelijk dank VVD) waar ik in mijn straat (haarlemmerstraat)als bewoner, het onderspit delf. Sinds de invoering van de nieuwe invoering kan ik mijn auto in mijn eigen straat niet meer kwijt en ben genoodzaakt hem bijv. in de Wilhelminastraat te zetten. Dáár kan ik als VVD lid echt niet trots op zijn. Hartelijke groet Hans Sandbergen

Geef een reactie

